For your eyes only

För att jämna ut det hela så fick min mamie välja rubrik idag.. Det blir väl syrran som väljer imorn då!!

Det blev inget cheesecakebak idag, det blir dock imorn och då kommer jag till och med bjuda på bilder och recept. Jag är väldigt taggad på att äta den iaf!!

Imorn ska jag simma, inte bada, utan simma, alltså träna. Vet ni hur längesen det var? Jag ska berätta, mer än 1 år sen sist, 1 år.. I will soooo die. Jag kommer ju knappt orka 25m innan jag kommer vara helt slut. Men jag ska ta med mig badmössa åh glasögon och allt så jag verkligen får prova på mitt gamla "yrke" igen. Jag var ju förtusan elit-simmare. CRAZY SHIT... Jag längtar seriöst, så himla roligt det ska bli att få återse min vän bassängen. Dock är jag lite nervös för att det ska vara massor av folk där så att jag måste akta mig såhimla mkt, det är mkt mkt mkt störande. Hoppas på lite folk!!

Jag och LM letade massa bra tyska fraser att kunna  nu när vi ska till Tyskland, det var roligt. LM hittade en hemsida med massor av svordomar och fula ord. Det var hur roligt som helst. Man kan ju tro att tyska svordomar ska låta jätte hårda men icket, det lät typ norskt ibland. Jag måste lära mig några. Kan ju faktiskt vara bra att kunna!! Jag kan iaf fuck you, och dra åt helvete. Mkt bra!

Nu ska jag snart gå upp och läsa ut boken och sedan drömma sött om min cheesecake..
(smått besatt, i know)

Kommentarer
Postat av: lm

Jag åt en semmel nyss. hehe så att du vet liksom

2009-02-19 @ 22:06:31
Postat av: Anonym

DET ÄR ASGOTT DITT SCHWEIN!

2009-02-20 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0