The Escapist

In the end I'll make an escape

Jag har tråkigt. Jag har extremt tråkigt samtidigt som jag kämpar mot mitt samvete som säger att jag verkligen borde vara ute idag. Vilket jag har varit nu i två timmar och då tycker som lata jag att det borde räcka och att jag får vara inne nu men samvetet säger att jag borde ta vara på hela dagen och vara ute hela tiden. Men det är aptråkigt. Jag orkar inte. Jag får ont i huvudet och så tåras mina ögon för att det är så ljust. Jag säger inte att jag inte gillar solen och värmen och allt, för det ÄLSKAR jag. Men mer att jag gärna har sällskap när jag ska vara ute och typ sola eller att jag helst av allt ligger på en strand någonstans. Men men, what to do när man inte orkar höra av sig till någon, det blir bara att skylla sig själv..

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0