I'm on a boat

Snacka om dålig fantasi på en låttext, har ni hört den?
I´m on a boat med The lonley island och T-pain??
Snälla lyssna på den, den är, låt mig säga, väldigt enkel att lära sig att sjunga med i.
Typ bara I'm on a boat motherfucker (blablablabla) I'm on a boat bitch osv osv

Det är ju typ sommarlov, det känns definitivt som sommarlov, om man inte tittar ut genom fönstret. Vad hände med det underbara sommarvädret som man blir så lycklig av?

Igår var det balen för studenterna. Jag och Rowena var såklart där och tittade. Jag hann se alla jag ville se men Rowena missade en av sina kompisar, det var lite tråkigt för jag ville också se henne. Men nu får vi istället leta upp henne på vk.se.

Jag har inte skrivit om kläder eller film på väldigt länge känns det som. Sen har bara musiken nämnts väldigt kortfattat. Tråkigt värre tycker jag. Kanske borde dra några filmrecensioner. Jag såg ju faktiskt 7 filmer i USA, 5 stycken på planet. Så det finns några att välja på. Fast just nu borde jag duscha, äta lunch och sen dra ner till stan för att sitta på körskolan i 2h för att plugga teori. Shit alltså jag är snart klar med min utbildning vilket betyder att jag borde kunna teorin nu, MEN DET KAN JAG INTE. Och jag har panik över det. Man ska vara klar med teorin när man gör sina riskutbildningar och jag har min om två veckor, och och det är alltså bara två veckor att bli klar med teorin och det känns som om det aldrig kommer hända. Jo, jag ska inte vara negativ. Jag ska klara teorin och sen ska jag ta mitt körkort och så blir jag fri som en fågel. Not.

Nu hoppar jag in i duschen

"Cool men don't look at explosions"

Kommentarer
Postat av: my

om du tänker på genom 3ornas klassrum, så såklart jag vet det!! men hon gick ju in i 2a:s klassrum hela tiden.. och så länge hon inte hoppade ut genom fönstret så kan man inte gå ner där ;)

2009-06-06 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0