The garden

Midsommarafton var det igår, nu är det midsommar dagen. Eller midsommarafton igår och midsommarafton igår men för 7minuter sen.
Och midsommar dagen måste ju bli midsommar natten.


Idag har jag fotat en blomma som jag just glömde bort vad den hette, något på P tror jag. Inte pelargon, heter det pelargon eller pelagon? Pelargon va? Anyway så blev bilderna otroligt bra och jag är hur taggad som helst på att börja fota mer. Jag ska försöka fota varje dag och så har jag massor med projekt jag vill fota i huvudet, dock krävs det människor i alla och jag har seriöst ingen gullig liten vän som gärna ställer upp. Eller jo en, SannaE men hon träffar jag så sällan. Får se ifall hon är taggad senare i sommar.

Sen så har jag druckit min första snapps. Dock drack jag inte hela utan delade med mamma. Det var verkligen hur äckligt som helst. Det brände rejält i strupen kan jag lova. Sen till middagen delade jag och Rowena på en cider men vi klarade inte av att dricka upp den. Eller jag hade nog klarat det men jag ville inte bli full bland familjen så jag vågade inte. Jag tror seriöst att jag kommer bli full efter en cider, jag kände seriöst av det där glaset. Pinsamt värre, eller?

inte någon bild jag tog idag

Shibby

Kommentarer
Postat av: my

HAHAH du är rolig

2009-06-20 @ 10:27:35
Postat av: Emmy

Neeee hahahaha inte är det pinsamt snarare ekonomiskt!!

2009-06-20 @ 16:49:17
Postat av: tovs

är ju annars helt naturligt att man påverkas mer av mindre när man dricker så sällan :) Så som föregående talare, det är ekonomiskt. Skulle du någongång vilja bli aspackad behöver du ju inte dricka litervis med sprit för att uppnå det ^^ ;)

2009-06-21 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0