Tick of time

STRESSAAAD SÅ IN I H-VETE

Jag har så här lite fantasi att använda till mitt tal
....................
..................
.........................
....................................
...............
..............................

Det är ju inte heller så att det här talet är hur chill som helst, verkligen inte när ens lärare förväntare sig att man ska vara asbra för att man lyckats få MVG på de senaste uppgifterna. Vill ni veta vad som verkligen stör mig?
Att man ska måsta återkoppla det till häftet där alla texter handlar om engagemang och påverkan. Alltså kortfattat, antingen om politiska åsikter eller miljöfrågor. Jag har inga politiska åsikter, är det något jag känner mig sådär äckligt less på är det just politik eller miljö. Hur fan ska jag göra då?
Skriva om musik? mode? Bara för att jag är intresserad av det, men hur ska jag få in en text från häftet då?
Jag har funderat på Woodstock väldigt länge nu, hinner man byta? Ska jag skita i texten och ta en bild istället och texten från något helt annat?

Jag vill seriöst inte göra det här, och mina negativa tankar hjälper INTE

Not so Shibby

Kommentarer
Postat av: Emmy

Asså det är ju det svåraste! jag har också nationella strax strax!!

2009-03-23 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0