Goodnight Freddy

"Is my message getting through?"

Ah underbara älskade Fredag. Bara en riktig lektion kvar och sen blire helg. Så underbart härligt. Tror jag ska ligga hemma och tjocka hela helgen, njuta. Äta onyttigt..

Nu ska jag hjälpa My att sälja cupcakes till hennes och Tovas projektarbete...
Det gick inte så bra som förra fredagen, fick bara sälja två..

Det blir strömpilen idag efter skolan med mamma. Vi ska shoppa, eller jag ska shoppa, blir nya leggings, kanske en ny t-shirt och förhoppningsvis en ipod. Hoppas hoppas verkligen på ipoden. Jag vill ha en ny, har ju fyra nya skivor som jag inte kunnat lägga in på ipoden för den är full!

Nu börjar filosofin, krångligt värre säger jag bara.

Shibby

Kommentarer
Postat av: Sanna

Okej, jag hoppas iaf :)



Ja det ska vi :) Utomlands here we go!

2009-09-12 @ 00:19:49
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0