Teenage crime

Tack för igår!! Haha det var jätteroligt, trots några kräkincidenter.. Inte från min sida dock. Vattenkrig på krogen resulterade i en BLÖT Fanny och arga kompisar. Sen var det ju inte bara vatten men tur att det inte va rödvin iaf. Hihihiihi. Det hade slutat illa.
"Vinka till polisen".
"Gasa, vroom."
Höll precis på att avslöja mammas julklapp men jag räddade upp det fint, tror jag. "Det där hade kunnat gå riktigt illa men jag schlingra mig ur."
Bara fem dagar kvar till Julafton idag, Wihoooooo. Imorgon ska vi ta in granen och klä den. Mysigt. Mitt favvo klä-granen-minne är nog från något år tillbaka då vi för första gången körde på polkagrisstänger i granen och så såg vi Billy Elliott på TV och drack glögg och allt var mörkt men vi hade tänt massa ljus och det var mys.
Nu kom släkten. Måste gå!

Kommentarer
Postat av: M

Saknar dig F! Du är så random :)

2010-12-18 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0