Cry when you get older

"Hold up one second I got something on my dirty mind"

Under bilresan hem från sthlm så körde vi förbi ett ställe som hette Åstön, och nej jag läste såklart inte Åst-ön som man ska utan tyckte det var så mycket roligare med Å-stön.

Kom hem från mitt underbara Cypern för två dagar sen och längtar tillbaka redan. Absolut inte till maten, men värmen och havet. Jag har egentligen inte så mycket att skriva utan skriver bara för att. Hungrig är jag dessutom. Drygt.
Såg tre B-filmer igår med Rowena, de var B-iga. Hehe oväntat eller hur? Vi åt i alla fall en förstaklassig kladdkaka och Gilbert gillar mig mer än Rowena. Tror det beror på mina långa naglar, fast jag är fortfarande skiträdd för honom.
Jag läste ut sex böcker på Cypern. Alla var jättebra och en var speciellt inspirerande till att skriva. Två var SKITBRA. Vill bara läsa om dom igen och igen och igen och igen och igen och ja ni fattar.
Nej nu har jag varit tillräckligt random för det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0