Whatever you like

Underbara sol som lyser idag. Gosh, jag blir alldeles varm i själen av den.

Sitter på skolan och nervösar mig inför tyskaföredraget om sexigdialekten. Tror egentligen inte jag behöver oroa mig men man vet ju aldrig om läraren tänker hoppa in och ta över hela skiten igen så man känner sig värdelös. Det kan ju hända om det hänt en gång förut.

Jag har även extremt långt hår nu, det känns verkligen inte normalt. Tjockt är det också.. Tänk alla frisyrer jag kan göra nu, vilken frihet. Wohoo.. Fast, frågan är ju om jag kan sätta upp håret utan att fästena syns, hmm det är frågan!!

Jag är på superduperbra humör idag. Vill bara göra hoppsasteg och skratta och vara allmänt random, försöker tagga igång en viss My på sms men det går inge vidare!!! Vi pratar om schnygg H igen.. Eller alltså, han har förlorat en del av sin charm, eller, väldigt mycket av den. Tråååååk.. Hahahahaha shit, kom just ihåg en gång när jag skrattade så mycket att jag inte kunde stå upp på grund av ett samtal kring honom.. Haha så jävla roligt!!!!! Gud vilken underbara moments jag kommer komma ihåg från den här skolan.. Blir smått tårögd.

Nej, nu har jag nostalgiat mig ett tag här.. får se vad jag hittar på mer under mitt tråkiga hål.

Vilket sjukt ovärt inlägg.. aja

Kommentarer
Postat av: My

Jag ska skärpa mig nu. Så kan jag vara i skolan så vi kan ha mer moments innan allt är slut :)

2010-03-17 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0