Underdog

Nu är jag en leverfläck fattigare!! Plus att jag tog bort två andra defekter, och nej inte något äckligt, bara något som jag ej ville ha kvar. Vet ej vad det kallas, men typ leverfläckar fast ändå inte. Haha.. Eh ja jag tog bort två av dom utan bedövning, det tyckte jag var badass av mig. Inte. Han erbjöd aldrig bedövning! Nu sitter jag väl, hypokondrisk som jag är, och väntar på att infektionen ska börja sprida sig och så ska jag måste amputera armen. Jag återkommer ifall det blir så!
Idag har jag i princip tapetsera min vägg med alla bilder jag beställde hem för någon dag sedan. Det blev jättebra, förutom att alla inte är uppsatta för min häftmassa tog slut. För er som inte visste det redan så är det ju den internationella suit-up dagen idag. Så jag hoppas verkligen ni sitter där hemma i era kostymer för det gör jag. Inte. Men jag hade på mig! Eller vafan, jag äger ingen kostym, men jag hade på mig mina finaste byxor, som inte är jeans, och en skjorta plus kavaj så nästan iaf. Det var det närmaste jag kunde komma kostym, så ingen får klaga på mig!!

Kommentarer
Postat av: J.

Älskar din blogg, du är så rolig xD Hoppas allt är bra! (och att du inte behöver amputera armen ;) ) Jag gillar även bilden i detta sammanhang :)

2010-10-19 @ 16:41:41
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: toffs

Deeet är under konstruktion.. de ska typ tapetsera och hålla på i lägenheten så när det är klart blir det party!!

2010-10-20 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0