Untrust us

Okej okej, förlåt. Glömde bort att uppdatera igår. Haha nej, nu ljög jag. Jag orkade inte uppdatera igår. Så ni får nöja er med denna uppdatering. Som säkerligen kommer suga. För jag är på ett alldeles för hypat humör för att kunna skriva normalt.
-
Peace and love vare jag skulle skriva om va? Jo, så var det nog. Hmm.. Vad ska man börja med? Vi klev i alla fall upp klockan 02:00 på onsdag morgon och satte oss i bilen för att köra våra 57mil till Borlänge. Jag hade glömt solglasögon och hade panik fram tills dess att jag kom på att det faktiskt finns butiker i Borlänge. Phew. Jag var i alla fall vaken hela vägen, det var även Rowena och Filip. Vi körde djurleken och skrattade så tårarna rann åt Rowena. Hon är allt rolig den lilla kinesen. Väl framme i ett stekhett Borlänge började köandet och tältuppsättandet. Vi var framme klockan 10:00. Vi satte oss i våra solstolar klockan 14:00. Massa jobbiga missförstånd hit och massa jobbiga tältplatser dit och massa tunga ölflaksbärande dit... Blev i alla fall en lunch på donken tillslut. Gött!! Och solglasögonköpande. Sen öppnade vi första ölen och festivalen var igång. Vettetusan vad jag ska skriva mer alltså. Hände inte så överdrivet mycket värt att berätta. Mest en massa prat och somnande i solen. Och Livemusik. Kanske det absolut bästa med festival!!! Kings of Leon, The Strokes, 30 seconds to Mars, Håkan Hellström osv osv osv.
-
Nej, orkar inte mer! Kanske kommer mer roligheter sen. Just nu måste jag köpa picknickmat till mig och Rowena
-
Citat från Borlänge, som ingen annan än de som var där kommer fatta, men still;
-
"Vad var det och vart for det?"
"På min biceps"
-
"Påfågel"
"GRIS"
-
"Jävla KINES"
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0