Dust bowl dance

Underbara väder. Gått en snabbis på stan idag och panikat över presentinköp som inte alls blev av. Varför är jag så okapabel till att köpa presenter? Är jag av det manliga könet? Nej. Känner jag inte dessa personer väl? Jo, det gör jag. Har de inte önskat sig saker? Jo, de har det. Vad är det då som hindrar dig? Jag vet inte. Jag har alltid svårt för att veta ifall något är för dyrt. Det låter konstigt, men det är sant. Irriterande egenskap.
-
Jag har lust att vara flummig och skratta!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med paketinköpen. Det är alltid svårt. Man vill ju inte köpa något för dyrt, och heller inte något för billigt.



SV: Ne, men bilderna var ju inte alls dåliga på dig :) De var fina :)



Kram

2011-03-30 @ 19:56:24
Postat av: Rebecca

Det var jag som skrev. :] mitt namn försvann

2011-03-30 @ 19:56:53
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0