Here Before

Jag kom att tänka på en period i kanske trean eller tvåan på gymnasiet då jag, Stig och Tova sprutade listor på våra bloggar. Det var det enda vi gjorde, så jag tänkte hedra det minnet med den här listan som jag nyss läste på en kompis blogg.
-

Jag har insett att min senaste kyss... Var alldeles för länge sen!

Jag lyssnar på… Fever Ray- Stranger then kindness

Du mår bäst när du… Inte tycker att livet är leverpastej

Stockholms bästa stadsdel är… Söder

Jag pratar… Non-stop 24/7 365 - truestory!!!

Jag älskar/tycker om… Solen

Min första riktiga kyss… Önskar jag att jag kunde glömma bort

Jag avskyr när folk frågar… Vad jag ska göra till hösten

Kärlek är... Ja, vad fan är kärlek?

Någonstans, tänker någon… På sex!?

Jag kommer alltid att vara… Fanny

Jag är hemligt förälskad i… Om jag skriver det här är det ju inte hemligt längre! Sen så är det faktiskt inte så jävla hemligt vem jag är hemligt förälskad i....

Sist jag grät var… I går när jag såg nyheterna om Japan

Min mobiltelefon är… Inte så viktig för mig som den kanske verkar

När jag vaknar på morgonen… Förbannar jag mig alltid över att jag ställde klockan även fast jag inte alls behöver kliva upp

Innan jag går och lägger mig… Borstar jag tänderna

Just nu tänker jag på… Vad jag ska svara på den här frågan

Bebisar är… Förbannat söta

Homosexuella är… Människor!? Alltså vad vill de att man ska skriva egentligen?

Blondinbella är… Ja du, ingen aning. Isabella Lövengrip vet jag att hon heter, men nu är säkert det felstavat..

I kväll ska jag… Äta gomiddag och umgås med familjen
I morgon kommer jag… Troligtvis ha panik över vilka kläder jag ska ha på mig inför Scharinska..

Jag vill verkligen… Dricka kaffe och äta kladdkaka!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Stig

Listor ftw! Jag kanske Roger dig imorgon så du vet, jag vet inte heller vad jag ska äta! :)

2011-03-18 @ 18:07:58
Postat av: Tova

Snor nog den här listan!

2011-03-19 @ 01:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0