Out of body

Idag konstaterade jag och min syster att man aldrig, under några som helst omständigheter, ska googla en sjukdom eller symptom. Jag har haft ont på sidan av magen och längs med buken idag. Vilket man snabbt skulle kunna förklara som mensvärk. Men jag har ju haft mensvärk förut och det brukar inte känns så här. Så då har jag trott att det kanske är blindtarmen. Så då har jag hoppat runt hemma och klämt och känt efter om det kanske gör ondare med tiden. Men icket. Ingenting. Så, jag har bara ont. Så sen kommer vi till min syster som har problem med knäet. Hennes klasskompis föreslog att de skulle googla. Ett knäproblem tänker man ju att det inte kan vara så farlig att googla men det är livsfarlig. För tillslut är man helt övertygad om att man måste amputera benet. När det i själv verket bara är en nerv som kommit lite i kläm.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ojoj, Det är farligt med dagens teknik. Fråga mig om allt vad gäller blindtarmar. Been there!

2011-03-23 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0