Seven days a week

Den här veckan har gått så otroligt snabbt. Det sa bara svisch och sen var den över.
Måndag jobbade jag på Ecco shop och Company. Åt lunch med Rowena men annars var det en väldigt tom dag. Stod i butiken och hjälpte kunder. For hem och gjorde ingenting.

Tisdag jobbade jag på EoC igen och var väl likadant som måndagen. Sen träffade jag Rowena på kvällen. Vi såg the social network. Den var väldigt bra. Jag har kommit fram till att intelligens är extremt sexigt. Grrr..

Onsdag jobbade jag både på EoC och DNA. På DNA var jag lagerråttan som flyttade runt och försökte få någon ordning på kaoset. Gick ganska bra. På kvällen träffade jag Ernst och vi for och körde Bodybalance. Mycket trevligt. Känns alltid som jag är vigare än vigast efter jag gjort ett sådant pass. Härlig känsla. Sen åkte vi till waynes, fikade lite. Tänkte liksom, hur värt är det att träna om man inte går och fikar tillbaka kalorierna man brände? Inte värt alls, eller hur? Sen när vi åkte hem igen stannade vi på parkeringen och prata i bilen. Som vi alltid gör. Och sen hände det roligaste på hela veckan. Batteriet tog slut i Ernsts bil. Skitskoj. Mitt i natten dessutom. Jag gick in och väckte mamma så jag kunde säga till vad som hänt och sen skulle jag skjutsa hem Ernst. Men hon hade ju ringt mamsen sin, så då var det bara att putta bilen mot parkeringen och sen ringa bärgare. Vi kom halvvägs. För sen blev det lite uppför och där tog det tvärstopp. Helt omöjligt. Vi kunde inte rubba bilen. Väldigt irriterande, men mycket underhållande. Ett tips till folk i framtiden som ska putta bilar, ha inte på dig UGGs. Världens halkigaste skor på snö. Helt sjukt, fanns inte grepp någonstans. Vi satte oss i bilen och väntade på bärgaren, som vi hoppades skulle vara en Lucas. Icket sade nicket. Snarare en Urban eller Lennart. Han startade bilen åt Ernst och sen drog hon. Jag gick och la mig.

Torsdag, lediga dagen. Stan med Rowena. Inget roligt hände. Jag pluggade till högskoleprovet och fick damp över hur dålig jag är på mattedelen.

Fredag jobbade jag hos far rar. Fotade den nya holiday collection. Sjukt snygga herrskor. Mer säger jag inte. Kan bli avskedad om jag läcker ut information hur dem ser ut. Ajabaja. Sen packade jag affischer till butiker och såg herrarnas stafett i VM. Jävla Northug. Är jag osvensk om jag säger att han är jävligt het när han är sådär kaxig? Jag skulle inte säga nej till han om vi säger så. Kyss mig bara KYSS mig. Typ.

Lördag, stan med mamma. Shoppade upp hela H&M i princip. For och såg innebandy, Dalen mot Linköping. Nagelbitare må jag säga. Far rar var inte så rar när han fick mord i blicken för vi satt så nära klacken. Vi flyttade och mordblicken försvann. For hem och försökte övertala familjen att vi skulle se Shutterisland. Helt omöjligt. Som att försöka förstöra en betongvägg med en fjäder. Min familj VÄGRAR se filmer som är läskiga. Mamma och systeryster var helt övertygade om att det var en skräckfilm. "Men det står ju thriller." Försöker jag vädjande. Betongvägg!

Söndag. Behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: "ernst"

ahahhaah lätt att onsdagskvällen var den bästa på hela veckan...synd bara att det inte var värta heta mekaren som kom till räddning!

2011-03-06 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0