Blue veins

Som vanligt har jag inget att säga. Skriver ändå för jag har inget bättre för mig. Önskar att jag kunde berätta en rolig historia eller något men det är händer inte så överdrivet mycket roligt för mig just nu. Är på skolan så sällan att jag knappt märker av att jag faktiskt pluggar och jag är på jobbet så ofta att jag känner mig mer och mer som en heltidsanställd.
-
Hittade den här bilden på Leonardo Dicaprio och jag säger bara: Va?
Varför har han en svan runt halsen? Ser bara creepy ut

Kommentarer
Postat av: rowwe

han kanske försökte likna björk, eller hon försökte likna honom för han ser ung ut på bilden;p



http://www.smh.com.au/ffximage/2008/10/13/bjork_comp_gallery__600x400.jpg

2011-09-20 @ 04:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0