Längesen vi sågs

Nu har jag haft min första lektion som student. Kan ju säga att jag var lagom nervös imorse när jag satt på bussen. Kunde knappt svälja och hade en puls kring 200slag/min. Hittade till klassrummet och sen var det bara att vänta. Kändes konstigt att inte ha varit där på uppropet.. Ungefär som att alla redan kände varandra och man var det svarta fåret. Vi var en salig blandning av allt mellan 55 åriga gubbar och 19 åriga fashionistor. Kan bli spännande. Längtar tills grupparbetena sätter igång.
-
Förhoppningsvis kommer ni märka skillnad på bloggen också allt eftersom terminen går. Tanken är väl att man ska bli expert på grafisk design. Eller nått. Tyckte åtminstone att klassrummet var hemtrevligt. Ungefär 30st iMac datorer och hypade utskrivare så det räckte och blev över. Kommer bli jobbigt för de som inte är vana vid apple.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0