Call me maybe

Idag är det Lucia och det har vi alla koll på så jag har noll kommentarer på det. 
-
Önskar verkligen att jag var bättre på det här med bloggen och bilder för det hade varit mycket roligare för mig att ha senare, säkert också för er som går in på min döda blogg varje dag och blir grundlurade för jag uppdaterar max en gång i månaden. 
-
Idag sitter jag på 4ward och jobbar som telefonist. När man ringer hit så svarar jag alltså, sen lyssnar jag, sen svarar jag att jag inte kan svara på några frågor och att man antingen kan maila till två olika mailadresser beroende på vad det handlar om eller att jag kan ta uppgifter så ringer någon mer kunnig tillbaka senare. Skitskoj! Alltså jag ljuger inte. Jag har det hur mysigt som helst. Musikhjälpen är på, kaffekoppen är fylld och jag bara njuter. Typ bästa jobbet genom tiderna. Önskar kanske att det ringde liiiite mer. Har hittills ringt tre stycken. En hann jag inte ens säga något till innan han fattade att jag inte kunde något och då skulle han ringa tillbaka senare.. Sånt som händer! 
-
Och nu, när jag suttit här i fyra timmar så upptäcker jag att det ligger en helt ny Cosmopolitan precis bredvid mig!!!! Dagen är räddad. Undra hur länge den legat där?!?! Jag har ändå suttit här sedan 8.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0