Islands

Vet inte om det är någon där hemma som undrar hur jag har det, meeeen, jag skriver i alla fall för jag har inget bättre för mig. Mina roomies är på sjukhuset för en av dem är sjuuuk. Hoppas inte jag är smittad, men börjar misstänka det. Ont i halsen.
-
Anyway, har faktiskt börjat jobba på riktigt nu. Det är väldigt roligt och det är väldigt mycket nytt typ hela tiden. Men sånt gillas. Har väl landat lite mer nu i det faktum att jag faktiskt inte längre bor i Sverige!! Igår gick det upp för mig att jag har det väldigt bra här, kunde gå ute i linne och shorts när klockan var 20.00. Det är ju sällan man gör det hemma.
-
Herregud, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Känns inte alls som att det har hänt något nämnvärt. Pfff.

Kommentarer
Postat av: T

Hoppas du inte blev sjuk!!

2012-05-22 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0