Tell everyone you know

Ber än en gång om ursäkt för mitt inlägg igår ifall det verkade brutalt. Det är brutalt.
-
Idag är en jävla fantastisk dag! Känner ni inte? Sommaren är på väg och snart är det sommarlov. Jag har tagit sommarlov redan nu så vi får ju se hur i h-vete jag ska klara mina tre sista tentor. Som tur är, är Amerikansk Realia TUSEN gånger roligare än Brittisk Realia. Man har ju lite koll på staterna om vi säger så. Har precis kommit hem från en löprunda då jag hade chili con carne på väg upp hela tiden och motvinden som kändes som om jag hade en elefant på koppel som inte ville samma håll som jag. Ungefär. Mycket trevligt. Jag har i alla fall kommit igång med någon sorts träning. Känns bra! 
-
Det hände dock en pinsam sak idag, eller det hade kunnat vara ENORMT pinsamt men jag hade tur. Hade tvätt-tid idag klockan 10. Tvättade och slängde sen in kläderna i torktumlarna. 15min innan tiden EFTER min tid skulle gå ut kom jag på att jag inte hämtat mina kläder... Alltså 4h senare. Närmare bestämt 3h efter att min tid gått ut. Jag springer ner och öppnar dörren till tvättstugan i tron om att alla mina kläder skulle ligga utspridda på golvet och att någon skulle skrivit en arg lapp. Alla mina kläder ligger i torktumlarna där jag lämnat dem. Jag skyndar mig och samlar ihop dem och när jag går ut kollar jag på tvätt-tidstavlan. Ingen hade tiden efter mig.. TUUUUUUUUUUUUUUR.
-
Snacka om att vara i andra tankar. Jag är mycket i andra tankar nu för tiden. Koncentrationen ligger på minus 100 ungefär och när jag tänker sätta mig och plugga så sätter jag mig och ser en serie istället. Väldigt effektivt sådär! 
 

Kommentarer
Postat av: T

Haru några fina skor på skoc? ;) kan ju om komma och dreggla lite över dem iaf!

2013-05-15 @ 22:29:13
Postat av: T

Jag råkade sno någons tvättid en gång. Kom ner efter första tvätten och såg att någon hade ställt sin tvättkorg därinne. Då blev det fart kan jag lova. Gick ut ur en annan trappuppgång för att inte riskera att möta människan jag snott av.. Haha

2013-05-16 @ 10:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0