A lack of color

Jag fick jätte jätte lust att göra om min blogg. Den är så, så, så tråkig. Jag vill ha roliga, pigga glada färger..
Inte som nu, värsta punk färgerna, inte för att jag inte gillar rosa å svart, men mer att jag vill att det ska kännas som sommar. Jag fick idén av den här videon, för den var så färgglad, och sjukt bra..

http://www.youtube.com/watch?v=QvD6maGRh7c

Jag har också märkt att jag får värsta crushen på killar som är söta och kan sjunga gudomligt bra. Helst Anders SG i Alphabeat (de är danskar). Sen finns det andra också, som t.ex. Brolle (helt sjukt snygg han äääär) Gustaf Norén, Carl Norén & Victor Norén (Mando Diao resp. Sugarplumfairy) Sebastian (Idol) ja osv. Det blev ioförsig bara skandinaviska pojkar, och jag kan lova att jag har hundra till crushar från andra ställen i världen. Men de orkar jag inte räkna upp. 
 
Jag har lovat My att börja bli bättre på att ladda upp bilder, vi får se hur det blir med det.. Men jag tror det blir roligare då också, jag gillar ju att fota, kanske ska köra på något projekt någon gång, jag har faktiskt listat ut ett som jag jätte gärna vill göra. Men det krävs flera modeller, vi får se om de jag tänk på går med på det. Hoppas på det.

Bara sådär btw så ska jag göra matte imorn, jag kommer känna mig sååå duktig

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din är inte alls tråkig!! Vad är då min...? Din är svincool. Jag orkar typ inte göra om min, någon gång vill jag fixa dit någe coolt, men orkar inte nu :P

2008-04-06 @ 13:14:52
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: My

Åh Brolle och Gustaf!

2008-04-06 @ 21:37:28
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0