If we were a movie

Det skulle väl ändå vara pretty cool?? HAhaha nooot.

Igår gick jag på stan med Nina, det var mysigt. Vi träffas ju inte så ofta nu för tiden. Det var mycket kallare ute igår än det hade varit på fredagen och torsdagen, jag blev väldigt besviken. Men vi stötte ihop med Rowena och Natalie klockan halv 2, så då blev det premiär glass ute på en bänk i solen. Jag höll på att frysa hjäl, vi satt hur tätt som helst och ändå skakade man hur mkt som helst. Jag köpte inte någonting förutom glassen även om det var meningen att jag skulle köpa solglassögon och underkläder, men det blev inget av.

På kvällen var jag med Rowena, vi hade inte planerat något så vi typ bara satt där. HAHAHA, så kan det gå ibland. Men halv tio började Raising Helen. En film om Helen som lever livet som modellagentur och typ festar hela tiden och har en jätte bra relation till sina systrar, Jenny och Lindsey. Båda systrarna har barn men inte Helen som inte känner sig redo. Men så plötsligt en dag dör Lindsey och hennes man i en bilolycka, och de har i testamentet överlämnat barnen till Helen. Så plötsligt börjar ett helt nytt liv för henne. I huvudrollen Kate Hudson, John Corbett och Joan Cusack. Hayden Panettiere är också med, plus Felicity Huffman från DH (Lynette).

Måste bara lägga in världens sötaste citat från Horton filmen, för att ni ska fatta gå in på youtube och kolla in sötaste tecknade varelsen. Sök på Katie i Horton

"In my world everyones a pony and they all eat rainbows and poop butterflies"

Idag ska jag rensa bort skor, men jag kommer typ inte kunna göra det. Mamma tvingade mig nyss att slänga ett par av mina Vans, usch. Det var jobbigt. Jag vill ju ha ALLA mina vans, fast hon har samtidigt rätt. När ska jag använda dem? Jag använder ju typ bara de svarta.

Orkar inte skriva mer nu
xoxo

Kommentarer
Postat av: My

DU KUNDE SKÄNKT DEM TILL MIG :@

2008-04-20 @ 17:28:12
URL: http://mycreative.blogg.se
Postat av: My

ofta det räknas som en spoiler :P

2008-04-20 @ 20:07:45
URL: http://mycreative.blogg.se
Postat av: vicky

haha ja horton, väldigt lik grinchen egentligen ;D

2008-04-20 @ 21:09:59
URL: http://wickywonka.blogg.se
Postat av: Sanna

Härligt att ha så många skor så att man måste rensa bort dom!!

2008-04-21 @ 19:29:30
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0