Inga stora rubriker

Min andra rubrik med en svensk titel, wiiie..

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, kände bara att jag ville skriva.

Hörde en ny låt igår, 4 minutes med Madonna ft. Justin Timberlake. Jag lovar att typ alla som läser det här har hört den redan, jag brukar alltid vara sist med att höra en ny låt. I alla fall om jag ska berätta om den för typ Nina, då är hon redan less på den.

I alla fall så kan ni få se videon här: http://www.youtube.com/watch?v=nfUjfioAnKY

Nu börjar historia på skolan, hoppas Rowena kommer snart, hon ska hälsa på, wiie va roligt det ska bli
Dans idag också, vi måste jobba som galningar för att bli klara idag, det är sista gången innan vi ska visa upp

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0