Painting

Jag tror jag har lärt mig nu att jag har lugg, det går ju liksom inte att ändra på. Hihi, men det känns mkt bättre nu när jag fått släppa ut mitt hår från den där überfina frillan Malin gjorde på mig igår. Jag ska nog ha den någon dag. Även om det kanske inte var precis jag, men det kan alltid bli, sen lovade jag ju också att ha den frillan någon dag, och jag håller alltid vad jag lovar.. hihihi

Idag har jag och mami målat mitt rum, fast det blev inte klart plus att färgen tog slut. Så imorgon ska vi köpa en ny färg och måla klart. VITTT, äntligen är mitt rum den färg jag vill att den ska vara.

Efter jag målat for jag till Antonia, middag och sen typ fest. Fast jag drog, jag vet jag är astråkig, men jag kände typ ingen och jag var asmobbad satt bara där. Äsch, jag orkar inte bry mig. Men det är ju alltid roligt att träffa Antonia. Hennes fisk var jätte jätte konstig. Den bara låg i växterna och typ "chillade". HAHHAHAHAHA, den var sjukt tjock också.

Nej, nu ska jag göra något annat.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha antonias fiskar är alltid sjukt tjocka!

2008-04-13 @ 13:07:40
URL: http://shockwaves.blogg.se
Postat av: vicky

haha va, tånorsfisken där altså xD

2008-04-13 @ 16:59:24
Postat av: Emil

Synd att du drog, du kunde ju ha lärt känna någon ju

2008-04-14 @ 23:48:46
Postat av: Anonym

men seriöst, xoxo? är inte de lite väl töntigt! vad försöker du med? tänkte på gossip girl! sluta med xoxo

sjukt töntigt

2008-04-14 @ 23:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0