Take the test

Ooh, första gången jag använder samma titel till en rubrik. Inte för att det var planerat men jag var tvungen, orkade inte försöka komma på en ny låttitel med ordet test.

I alla fall så har mitt internet varit dött i ett helt dygn, gosh, hur har jag överlevt?

Men nu är det igång igen och jag börjar med att uppdatera bloggen, självklart!!

Idag hade jag nationellaprov i engelska, läs- och hörförståelse.

Jag vill recensera något, men jag har inte sett någon film sen i lördags, kanske ska se wicker park senare ikväll, den är nog bra.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emmy

asså det är såååå tungt att inte ha internett jag fattar hur dåligt du mådde :D

2008-04-29 @ 20:22:46
URL: http://tyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0