Talking shit about a pretty sunset

Hittade ingen bra låttitle att ha som rubrik. Men ville ha något med talking shit. Så de fick bli den där.

Kom just hem ifrån Göteborg. Hur mysigt café som helst, och de fanns hårspray och halstabletter som man fick ta gratis på toaletten. Sen fikabrödet var också ganska annorlunda. Och man fick en hel tallrik med den saken man beställde + 3 kulor glass med chokladsås på och sen en physalis, två apelsinklyftor, utan att betala extra till. Okej, det kanske kostade lite lite mer, men ändå. Hur coolt som helst. Fast jag beställde en glass med kladdkakebitar i och chokladsås, jag vet jag är tjockis, men såå gott. Jag vet inte hur länge vi var där, men kanske från 3 till 5, jag vet inte. Mysigt hade vi i alla fall. Pratade skit, som man alltid gör med sina väninnor. Hihi, vad roligt det kändes att skriva väninnor. Ska nog börja skriva det. Sött..!!

Idag hade vi matteprov, gaah, jag var typ jätte nervös. Men det gick väl sådär, efteråt kändes det JÄTTE bra, men sen på lunchen när alla börjar jämnföra, som man alltid gör, så blev jag bara mer och mer osäker. Gosh, får jag inte MVG eller VG+ dör jag. För det har jag fått på ALLA andra matteproven. Jag hatar när det går bra på flera prov i rad, för då får man ju värsta pressen på sig. USCH

Jag borde recensera någon ny film eller en artist eller vad som helst. Men jag har ingen att skriva om. Borde ta å se någon snart. Typ ikväll, kanske ska dra någon film som jag redan sett. Då skulle jag ioförsig kunna skriva om den redan nu, men det orkar jag inte. Jag är såå lat.

Jag är inne på Mozilla Firefox internet för första gången idag, Coooolt! NOOOT

xoxo

Kommentarer
Postat av: vicky

Det var trevligt på göteborg väninna,haha. Visst var det bra där, mitt favvo cafe måste jag säga :D

2008-04-25 @ 19:49:26
URL: http://wickywonka.blogg.se
Postat av: My

blä!

2008-04-26 @ 00:32:36
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: J.

Hoho... måste göras om! Btw; vill läsa en Fanny-recension soon. Hård kritik hohoho. Trevlig helg ;)

2008-04-26 @ 20:35:49
URL: http://jeweljo.blogg.se
Postat av: Emmy

yeees nu kan jag läsa din blogg hela tiden också :D mohahahahah!! :D

2008-04-27 @ 12:56:15
URL: http://tymme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0