Thursday

Jaha, då var det provdagen. Jag är nervööööööös, tänk om det kommer en fråga och jag bara inte kan den, usch jag hatar prov med saker som jag känner att jag inte pluggat för mycket, och det här har jag verkligen inte pluggat för mycket på, bara lite smått så jag förstår ungefär. Gaaaah

Nu ska jag prova lägga in en video här, istället för bara en hemsida, en riktig youtube video. Det känns coolare, sen är min blogg så himla tråkig för att jag bara skriver, det är aldrig bilder eller något. Fast jag ska snart lägga upp bilder på mina nya skor som snart kommer ut i butik också. Gör lite reklam för papie..



Tyckte den här dansen var rolig att kolla på, hände saker hela tiden och den var bara allmänt cool, för den var så sjukt annorlunda.. hoppas det funkar nu då

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Den funkar int för mig :S

2008-04-10 @ 11:47:47
Postat av: My

Nu funkar det!:)

2008-04-10 @ 23:05:01
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0