Time to dance

Jag dööör vad nervöst.

Vi hade uppvisning idag av vårat projektarbete som vi gjort under de senste fyra veckorna. Jag, Lovisa, My, Ida och Evelina har världens sämsta låt som inte ens har någon text, det är inte ens en låt det är mera en beat. I alla fall så ska vi föreställa dockor (tänk pinoccio), vi hade gjort cirkus 30sekunder av låten när vi helt plötsligt typ astressar fram 1min till dans, HAHAHAHA, usch. Jag var enda nöjd att vi kom så långt som vi gjorde idag på bara 45min, efter det var det time to dance, inför ALLA andra som har dans, ALLA andra som är 100 ggr bättre än mig, 100 ggr bättre än våran grupp är. Men vi började i hopp om att de sedan skulle glömma bort vårat pinsamma uppträdande som vi för övrigt kommer måsta visa upp vecka 22 inför allmänheten, me diiie. I alla fall så gick det skit första gången för vi tappade bort oss totalt, men vi fick göra det två gånger och då tyckte jag ändå vi satte det ganska bra. Men jag har aldrig skakat så mycket av nervositet och ångest förrut, jag dog typ. Kunde inte stå stilla, bara skakade som om jag hade epilepsi-anfall. Efter vi visat upp var de alla andras tur, fy satan vad bra alla var. Jag älskade dancehall dansen som Sanna, Malin och Mikaela hade gjort, sjukt bra. Sen var de andra danserna också hur coola som helst.

Nu är jag vrålhungrig samtidigt som jag är nervös inför bajsekonomiskitprovet imorgon, hoppas jag kan få ett G. Tova förhörde mig idag på lektionen, hon tror jag kan "skrapa ihop ett G". Tack sööt ♥

xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: t0v4

nope. jag kan inte.

2008-04-09 @ 19:27:11
Postat av: My

Jaaag vet! Har redan planerat johnny såklart :D

2008-04-09 @ 19:53:33
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0