We´re so starving

Undrar hur bortskämd man är när man börjar tycka att de restauranger man får välja mellan på lunchen är för få, och att de bara serverar jätte äcklig mat.

VÄLDIGT BORTSKÄMD!!

Stackars de som äter skollunch, jag kan inte fatta hur jag överlevde förrut. Den här skolan äger! I alla fall om man räknar datorn och maten. Annars är det typ en helt vanlig skola, okej, kanske inte. Det går cirkus 120 elever här och ALLA lärare vet vem man är. Ganska coolt, noooot!

Idag ska jag vara vikarie på simskola för Petra. Wiihoo, nooooot! Men det är bara från 16:15 - 19:15 så jag hinner iaf hem till SYTYCD, I know, I´m a neeerd!

Dans idag på gympa, dancehall. Me löööv. Jag vill börja dansa det som en kvällskurs alltså. Men jag vet inte om jag vågar eftersom jag sa till min streetlärare att jag tyckte dancehall var jätte svårt och ganska pinsamt, och såklart så är ju hon dancehallläraren. Men nu är jag hur taggad som helst, hur gör man då?

Vi har klassråd just nu och vi ska försöka komma på hur vi ska samla in pengar, våra förslag är något oseriösa, fast ändå seriösa, vet inte riktigt men förslagen är:
- Musikal
- Samla in lite pengar och sedan köpa en massa trisslotter och hoppas på det bästa
- Gatumusikanter med en tova på en enhjuling
- Cirkus
- Sälja saft när det är varmt
- Sälja fika
- Dansuppvisning

Ja, det var väl alla. Det kommer nog inte bli något, men det är alltid roligt att diskutera!

Okej, det sista nu då!
- Ja Arvid ägde sönder på konserten!!!
Till min andra kusin

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

HELT KLART BORTSKÄMD!! Du glömde tycka synd om dom som får äta på Vildmannen... :/ Det är inte ens vanlig skolmat, jag tycker det är lyllos dom som får vanlig skolmat. Allt är bättre än vildmannen, jag lovar, det är oätligt vääldigt ofta, och när det går att äta, då tvingar man sig i det för att man vet att annars går hela skoldagen bajs.(Det går inte ner självmant....) Man går jämt och ständit och är trött! Hahah, men imorgon slipper jag vildmaten :) Ska ner till typ väldigt neråt och orientera, fiock jag veta idag!! Fick panik. Så ha det bra här hemma i helgen :)
kramar kramar

2008-04-24 @ 23:22:02
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: My

Fan vad ångest för Sanna ovanför. lider med henne :/

2008-04-24 @ 23:46:05
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0