Wedding song

Kom just hem ifrån bio med mina underbara vänner. Vi såg 27 dresses.
UNDERBAR, förlåt, men jag älskar kärleksfilmer som  man vet innan man ens börjat se filmen att den ska sluta underbart!

Filmen är lite väl ny så jag kan inte fuska på internet om vad regissörerna heter osv. Men jag VET iaf att det är Katherine Heigl som har huvudrollen som Jane Nichols, hennes motspelare är James Marsden och flera andra som t.ex hon svensken Malin Åkerman. Jag orkar inte skriva så mycket om filmen, förrutom ett sjukt bra citat som Josefine aldrig slutade skratta efter.

"I feel like i just found out about my favorite lovesong was about a sandwich"

Jag var Media idag på FN-rollspelet, det var hur roligt som helst. Jag och My gick in i rollen lite väl mycket i början, men sen orkade man inte. Hihi, roligt var det iaf. Imorn är det propert klädd på skolan med blus och pennkjol. Gosh, det blir lite konstigt att se alla så uppklädda.

Sist tänkte jag bara svara till en mkt rolig kommentar jag fick idag av någon som är anonym.
Självklart vet jag att det är hur töntigt som helst att skriva xoxo på slutet, men vad ska man göra när man föddes töntig??

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

HAHAHAHHAHA vem är den anonyma tönten?! fan vad fräsig som inte säger xoxo.. du borde bli lite mer som h*n, din tönt fanny! :P

2008-04-15 @ 22:13:29
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: tovis

du kan ju visst kolla upp regissörer osv.. :p imdb :D

2008-04-16 @ 15:40:47
Postat av: tova

http://imdb.com/title/tt0988595/

2008-04-16 @ 16:53:25
Postat av: Sanna

Oh, jag har velat se den! Vad bra att den är bra då så att den är värd att se :) Jag älskar too sånnanna filmer! :)

2008-04-16 @ 20:43:22
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0