Finally

Wohooo
Jag är klar med läxan. Det känns gooood.

Imorgon är det sista dagen innan sportlovet, åååh gosh vad skönt det ska bli med lov, finally.
Jag ska sova ut varje morgon och bara njuta, jag ska vara latare än latast, finally.

Hehe, nu har jag understrukit min rubrik också, känner mig lite proud.

Ska njuta nu ikväll, äta lite glass å se criminal minds. Det är typ bland det mysigaste. Glass, me looove. Criminal minds, me looove. Perfect match.

Godis och glass. Vem vinner?
Godis = Försöker bara äta på helger. Känns onyttigare än glass. Men är så galet gott.
Glass = Äter lite då och då. Finns i 5 liters paket. Finns en hel massa olika saker man kan blanda ner och det är alltid galet gott.

Jag tror glass vann!

Asså, kan man skriva mer onödiga inlägg eller? HAHAH, tror inte det. Men som sagt, jag skriver för att jag tycker det är skojj och för att skriva, orkar inte bry mig om inga läser det eller inte. Känns ändå skönt att bara få skriva av mig.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sweeney

Jag läser. (inställsam)

2008-02-28 @ 19:17:47
URL: http://jeweljo.blogg.se
Postat av: My

ofta du bara skriver för dig själv.. :P

2008-02-28 @ 21:08:54
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0