Girl about town

Hejsvejs igen, jag är på jätte bra humör, jag och Rowena hade hur mysigt/roligt som helst idag på stan. Fast först var vi såklart på draggen, hehe spanade in killar där eftersom det är "killtorka" på min skola där det totalt går ca 20 stycken stackare. I alla fall så har jag GANSKA stor lust att byta klass just nu, så skön klass hon hade alltså. I alla fall så finns det en speciell en, som jag har spanat in i flera veckor, och idag träffade jag han äntligen, inte för att vi snackade, men jag vet att han såg mig. WIE, jag gör framsteg.

Jag träffade min Siss också, hon blev lite sådär ganska förvånad. Det var roligt, hehe. Sen träffade jag Emma och Sofia också, + att jag såg Jonte. Mycket trevligt på draggen.

Det jag egentligen skulle skriva var att jag har suttit på direct café i cirkus 2h 30min.  Hur mysigt som helst. Jag och Rowena pratade om allt, hehe. Vi taggar Alicia Keys konsert galet mycket. Vi har redan planerat vart vi ska äta och att vi ska gå till muffinsfabriken + att vi ska shoppa på söder under fredagen och stan på lördagen. JIPPI. Efter vi fikat gick vi till kungspassagen där jag träffade Sanna, hennes classmates är hur trevliga som helst. Jag och Rowena var tvungen att springa till bussen, typ tjugoelfte gången jag fått springa. USCH.

Nej nu ska jag hämta mysis utanför.

xoxo

Kommentarer
Postat av: vicky

jasså,, imorgon får du allt berätta ;)

2008-02-24 @ 19:53:24
URL: http://wickywonka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0