Let me try

Friluftsdag = Galet skojj
Det trodde jag aldrig, men så var det. Perfekt väder och perfekt stämning med de skönaste girlsen, fast det är klart jag saknade dig Mys. I alla fall så tyckte jag det var lite sådär, ganska mycket tråkigt att Lovisa och Vicky drog efter vi ätit lunch, vid elva. Men men, jag, tovis och jo fortsatte med samma sköna stämning. Efter ett tag blev jag lite sugen på att åka slalom så jag och Jo bytte, HAHAHAHAHA vet ni hur svårt det är att åka slalom?

Josefine är naturbegåvning på snowboard, det var riktigt skoj. Det allra bästa, jag trodde aldrig jag skulle sluta skratta, i alla fall så  var det  när jag sa åt henne att åka ut i backen med vänster ben först, och när hon svarade med förskräckt röst "Måste jag?" Så söt människa. Klart man inte måste men det är lättast. HAHAHAHA söööt. I alla fall så for hon med höger fram, det var förövrigt fel fot om man kollade på hur bindningarna var skruvade, men hon klarade det.

Sen kan jag ju inte sitta här och inte skriva hur det gick för mig med slalomåkningen, så här kommer "the confession" , hehe nej men det gick bra. Jag ramlade faktiskt bara en gång, och då skrattade jag inte heller så lite eftersom det tog typ en evighet att komma upp, jag fick ingen hjälp heller av Tovis å Josefine, men I DID IT, tillslut. Någon som har ett tips på hur man fort kommer upp med slalomskidor på? I gengäld kan jag ju alltid ge tips på hur man fort kommer upp med snowboard.

Nej nu ska jag snart på dans, WIE, modern idag. Det är nice.

xoxo


Kommentarer
Postat av: tovis

det är typ omöjligt att ta sig upp snabbt.;)

2008-02-20 @ 22:00:23
Postat av: My

åh, jag skulle vart där! i'm the master on slalom! Iallafall the master på att ramla, så jag har som utvecklat en teknik i att komma upp igen ;)

2008-02-20 @ 22:19:56
URL: http://cheer.blogg,se
Postat av: Josefine

Hahaha, good times. Jag har ett feeeett blåmärke on my butt :'')

2008-02-21 @ 08:21:29
URL: http://jeweljo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0