Lonely Star

"I feel like a lonely star, who is waiting for another one"

Kommer först till skolan, 35 minuter innan vi börjar rättare sagt. Hade inget val eftersom jag var tvungen att följa med Frida eller Pappa ifall jag ville få skjuts till skolan, jag hade måsta cykla i regnet annars, så såklart man väljer bil då.

Wie, har skinnjackan idag, jag är überglad, har saknat den. Jag har saknat vår/sommar kläder allmänt hela vintern tror jag. Vår/Sommar äger. Jag gillar vintern när det är bra väder och man är i backen, men annars får det gärna vara. Det ska vara sommar och sol och mindre kläder så man slipper känna sig så tjock i sin fjällräven jacka. Ja, jag har en röd fjällräven, jag gillar inte ens röd, men den är vintage och då känns det coolare. HAHAHA, där kom den ytliga sidan fram igen.

Hoppas Mysis kommer ikväll i alla fall.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sweeney

Din fjällräven äger :D

2008-02-22 @ 09:22:41
URL: http://jeweljo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0