Milkshake

"My milkshake brings all the boys to the yard, and they're like, it's better than yours, damn right, it's better than yours, i can teach you, but I have to charge"

Jag lyssnade på Milkshake igår och sen dess har jag varit galet sugen på just milkshake. Haha, varför vet jag inte, men jag har lovat mig själv att köpa en efter skolan idag.

I alla fall så sitter jag just  nu nere i datarummet med min grupp som ska arbeta om invandring och flyktingar och sånt, hur tråkigt som helst btw. Det absolut bästa med hela alltet är att det inte betygssätts, men det gör däremot ett brev som vi ska skicka till en politiker, vem skriver ett brev till en politiker egentligen?? Inte då jag.

Efter skolan är det DANS wie, äntligen jazz, hoppas vi får göra samma sak som förra gången. Det var så skojj. Jag älskar våran jazzlärare, mysigare person får man leta efter.

Näe nu får jag ge mig, snart har jag grammatik prov i tyska, önska mig lycka till

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Fan vad taskigt nu blev ju jag också sugen på milkshake :(

2008-02-15 @ 10:41:14
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0