Tambourine

talk shit, and I don't get in da bla da bla

Wie, dansen idag var rolig. Cool dans på min nivå, äntligen, och låten ägde bara så ni vet.

Gissa vad jag gjorde när jag kom hem?
Ah, just det, jag satte mig vid TV:n. Som vanligt, men vem vill missa ett avsnitt av O.C när man får se sin drömkille i rutan. Japp, jag sa det. Adam Brody, his the man.

Får ett nytt matkort imorn, ett grönt dessutom, om jag ska tro alla rykten. Hoppas.. jag gillar grönt.

Oh, jag var värsta modig idag och provade en ny macka idag på catarinas, det var dagens med renköttsröra och ost, det var riktigt gott. Fast, det sämsta med dagens är att de är påhittade mackor, de finns inte på menyn i vanliga fall, så man får bara hoppas på att de har den mackan igen, snart, som dagens.

Imorn är det kamratstödjardagen på våran skola. Det ska bli skönt att inte ha vanliga lektioner efter lunch, fast idrotten kommer vi inte undan. Någon som vet vad kuddträning är? Typ samma sak som potträning? Låter lite så, fast jag tror ändå det har något med boxning eller brottning att göra.

Dans ikväll, modernt. Wie. Med bästaste Rowena. Hon vill fara till Hultsfred, det vill jag med. Men det kommer aldrig gå, Mami å Papi kommer aldrig tillåta det. Men, man måste ju fråga för att veta säkert. Jag vill i alla fall fara galet mycket, fatta både simple plan och HÅKAN HELLSTRÖM. [MY LOVE]

Nu ska jag käka

xoxo


Kommentarer
Postat av: My

JAG VILL OCKSÅ TILL HULTSFRED!:( typ bara bra artister förutom mina älskaaade mando :/

2008-02-27 @ 18:03:59
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Sweeney

Jag vill också ha ett grönt matkort :/

2008-02-27 @ 21:41:53
URL: http://jeweljo.blogg.se
Postat av: Rowena

Åhh! Adam Brody, snyggaste ever!

2008-02-29 @ 17:01:48
Postat av: Rowena

määäh! allt jag skrev kom inte med /Rowena

2008-02-29 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0