The sweets

Mums, åt just lite rulltårta och mandelkubb. Det blev över sen kamratstödjardagen igår.

Wie, det är lov om cirkus en timme. Galet nice. Jag ska äta sweets ikväll. Jag å papi ska göra chokladbollar, det är mums.

Just nu dricker Tovis silverte samtidigt som hon låtsas att det är riktigt te, verkar funka nice. Hon har snart druckit upp det.

Janne tvingade mig att skriva mer på mitt brev till Jan Björklund, det var oschysst tycker jag. Jag som var så nöjd. Men duktig som jag är skrev jag dit lite smått och sen frågade jag Linda istället. Hon tyckte det räckte. Just nu gillar jag Linda mer än Janne. 

Haha, Janne var rolig igår på kamratstödjar dagen, han spelade Hero i en teater vi gjorde om Fantomen. Han skulle gnägga nöjt, det var bland det roligaste jag varit med om, tänk er en lärare på alla fyra med två elever på ryggen och sen ska han gnägga högt. HAHAHAHA, jag skrattar bara jag tänker på det.

Ska kolla på videosar på youtube nu.

xoxo

Kommentarer
Postat av: tovis

klockren janne :p

2008-02-29 @ 10:12:50
Postat av: My

Nu far jag! önska mig lycka till :D

2008-02-29 @ 10:28:19
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0