Untitled

Sitter på skolan, tråk som vanligt.

Vi ska komma på en tes som vi sen ska diskutera med oss själva om i ett brev som ska skickas till en politiker, jag orkar inte. Jag har ingen fantasi, jag har inget att klaga på. Jag gillar allt som det är. Det är andra gången vi ska jobba om nått himla samhällsproblem, och det förra jag hade om orkar jag inte omformulera till ett brev. Om det är någon där ute som har ett riktigt bra problem, som är intressant och som handlar om typ hela Sverige eller åtminstone umeå kommun, så skriv till mig.

Har simskola ikväll igen, det är så fruktansvärt drygt att ha det två dagar i rad, men vad gör man inte för pengarna. Jag har åtminstone tre grupper i den djupa idag, det är värt, för då slipper jag hoppa i bassängen och typ frysa. Hoppas bara mina små barn med stickfötter kan ta och skärpa sig, jag orkar inte med det. Det är så svårt att träna bort om man väl börjat med det och så blir föräldrarna och barnen sura ifall man måste gå in till den lilla bassängen igen och träna på något, som de tror att de redan kan.
Undra om det finns någon statistik på hur många det är som har stickfötter, jag kan nog gissa på att ca 70% av Sveriges befolkning har det. Det är galet. Typ varende en av de jag känner som inte simmar på tävlingsnivå har stickfötter, och de är för gamla för att kunna lära bort sig det, inte för att de behöver, jag bara säger det. "Man kan inte lära gamla hundar sitta"

Jag längtar till lovet, snart, nästa vecka. Jag ska sova länge varje dag, och så ska jag träna. Mycket styrka. Det är roligt. Sen ska jag fara till Sthlm med Rowena, söder, here we come. Jag ska shoppa galet, jag säger alltid så, men det slutar med att jag kommer hem med typ en påse och ett vitt linne. Men typ. Fast den här gången ska jag inte vara snål. Jag ska shoppa.

Orkar inte klaga mer. Skriver mer sen

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Shit, snart har du till och med värre emoinlägg än mig :P hahha, eller.

2008-02-25 @ 13:18:36
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0