We are all the winners

Kom just hem ifrån crawcupen, mina söta simskolebarn har just tävlat för första gången i sina så liv. De var riktigt duktiga måste jag säga. Jag var speaker, hehe går i min pappas fotsteg. Aja, jag orkar inte skriva om det.

Jag har varit på stan också, men Rowena. Vi kollade mest på cd-skivor och dvd:S. Jag vill ha Råttatojj, jag orkar inte ens försöka stava det, den verkar bra. Jag gillar disney filmer, gråter alltid, men vem bryr sig, jag är känslig. Mest i filmer. Nu har ni fått veta två saker om mig, ytlig och känslig. HAHAHAHA..

Ser på spykids just nu, det är en av de sämsta kvallorna på en film jag någon sin sett, och den verkar sämst. Ska nog inte se klart den.

Nej nu ska jag laga mat, TACO:s hehehe

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Jag såg Råttatouille nyss :O shit, speaker! det var fan modigt :D

2008-02-23 @ 22:00:24
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0