Radios in heaven

Finaste låten av Plain White T´s , iaf i dessa svåra tider

YEAY, sista provet imorgon och sen är det finito!! Inge mer skola på tre månader, kan det bli bättre?? NIET

Jag taggar konsert ikväll med 9mu, lär ju komma en update senare med hur dåliga dom var, för ärligt talat, ingen klår våran!!

Inte hänt mycket, Fabulousfay har halkat tillbaka in i OTH träsket och kan inte sluta tänka på det även om hon sett alla avsnitt t.o.m säsong 3 tusen ggr om.. Men nu fyller hon snart år och då ska det bli en ny box, yeay, hoppas hon

HAHHAA så jävla fult att skriva i tredjeperson.. HAHAHAHA det ska jag börja göra! Typ Chris ifrån OTH all over again

Flummigt värre, fabfay är less på spanska, därför är hon väldigt flummig nu när hon har tagit paus ifrån pluggandet

xoxo

Här kommer update ifrån 9mus konsert!!

Började skakigt, inte alls bra, jag skämdes galet .. Sen trappades det upp, mer och mer faktiskt helt sjukt vad dom ägde ut oss på sista låten. Men annars var vi lätt bättre, jag tror våran konsert var mer genomtänkt och bättre låtval, man kände ju knappt igen låtarna, tråkigt tråkigt. Annars över förväntan!! Good job guys
Jag måste erkänna att en av killarna som spelade gitarr, vet ej namnet, var så äckligt HET när han spelade. Typ hur nonchalant som helsst med tuggummi, woho ME LIKE!

Jag har tyvärr fått den mycket  mycket tragiska nyheten att tc-skolan fått den sämre tiden på skolavslutningskvällen, blää på det, men jag ska ändå vara där med mysan och stå längst fram och dregla över HAN som inte får nämnas vid namn !! You know who MYYYYYY

xoxo

Kommentarer
Postat av: MYYYYYYPIIIIN

hahahhah, jag tycker du är rolig när du är random! asså någon gång ska jag fan sno säsong 1 av oth av dig och kolla vad alla tycker är så bra :S haha ;D

2008-06-03 @ 17:08:50
Postat av: Sanna

Emilia, hannas syrra, sa typ att dom var bra!? Som vi.... fast det tror jag inte på. Vi går inte att slå! Vi ses :D

2008-06-03 @ 17:46:56
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: Sanna

Vänta nu... jag blir förvirrad. Du har två bloggar? :)
Haha, jag tycker som du... dom hade väldigt bra scennärvaro som döljde annat.

2008-06-03 @ 22:13:41
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: Emmy

Eran konsert var ju något såå sjuuukligt braaa jU!!

2008-06-03 @ 23:50:29
URL: http://tymme.blogg.se
Postat av: vicky

haha x'D
vicky gillar också att skriva i tredjeperson

2008-06-04 @ 23:26:20
URL: http://wickywonka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0