Clean Town

Jag har just städat klart alla mina gömställen. Asså, där jag har allt skit, nu har jag mindre skit. Det är skönt. Finns mer plats för allt nytt skit nu. Heheh..

Fick värsta nostalgin när jag hittade min gamla vanliga kamera, asså inte en digital, utan min allra första söta kamera, och vet ni vad!! Det fanns kvar plats i rullen, så nu ska jag fota med nostalgikameran. Wiiie

Imorse vaknade jag igen utan att veta vad klockan var och utan att ha någon klocka att kolla på. Måste skaffa en klocka, eller så måste jag bli bättre på att ha mobilen på sängbordet, den brukar få ligga i min jackficka under nätterna. I alla fall så satte jag på MTV, ingen top10 så jag gick vidare till menyn, klockan var 11.05. Så jag lät mtv så på tills jag var tillräckligt vaken för att orka kliva upp. Hann såklart se en ny video av Britney Spears, låten var break the ice eller nått sånt och videon var hur lik hennes toxic video somhelst. Eller okej, inte JÄTTE lik, men hon var en "superkvinna" i en serietidning (det är något med att göra en video som en serietidning just nu) som gick runt å mördade massa killar, och det gör hon också i toxic videon. Låten sög iaf, inte alls lika bra som pieace of me.

Gud vad jag vill se 27 dresses, den filmen verkar jätte bra även om den inte fått de bästa kritikerna.

Jag dog igår för att det inte var någon Gossip Girl, fick inte min vanliga dos av Dan Humphrey, snacka om drömkillen. Såg på So you think you can dance, inte lika bra som i måndags. Sen har jag typ fastnat för en ny serie, The starter wife. Helt sjukt rolig. Ikväll ska jag se på Greys Anatomy, det är den absolut bästa serien. Christina är lätt favoriten, hatar Lexi och börjar bli GANSKA irriterad på Meredith för att hon inte inser hur jäkla lyckligt lottad hon är som har Derek.

Nu ska jag vara hurtig och fara ut å springa, sen ska jag göra sit-ups på en pilatesboll för att få bort hullet.. hehe

xoxo

Kommentarer
Postat av: tova

och du som sa att du inte skulle kolla på the starter wife ;)

2008-03-26 @ 22:52:54
URL: http://tov.blogg.se
Postat av: Myyyyyy

vilket hull? ;)

2008-03-27 @ 03:28:03
Postat av: Sanna

Jag vill också se 27 dresses!! Går den att ladda hem nu? det måste den göra... :D Och du har helt rätt om att greys är den bästa av dom bästaste serierna! Christina är sjukt kulig!

2008-03-28 @ 15:16:46
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0