Det går bra nu

Wohooo, min första rubrik med en svensk låt.
"Det går bra nu, pengar rullar inte som det ska, det går bra nu"

Fast det är inte så jag menar, menar snarare att ÄNTLIGEN funkar det här jäkla tangentbordet som det ska igen. Min siss kanske bytte batteri. Inte var det jag i alla fall.

Jag har varit hos Rowena hela dagen idag, eller från halv två. Vi bakade kladdkaka och fick varsin pizza av Sally från eurasia. Det var gött, länge sen jag åt pizza faktiskt. Ända sen 15 december, då vi hade julfilmsmaraton. ( vi såg bara två filmer)

I alla fall så provade jag min kinesiska på Sally, hon tyckte jag var jätte duktig.
Ni hao - Hej!
Ni hao ma? - Hur mår ni?
Woh Jao.. - Jag heter...

Ja, och lite till kan jag, men jag orkar inte skriva ner allt, + att jag ska äta nu

xoxo

PS, ska på bio ikväll.. Jumper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0