Hero

Förlåt, men jag var tvungen att ha den som rubrik nu när Charlotte vann med den på melodifestivalen.

Ärligt talat så gillar jag inte melodifestivalen, bara finalen då, i Sverige. Jag tror inte jag såg den stora finalen förra året. Aja, vem bryr sig. Men jag ÄLSKAR Björn Gustavsson, så det är väl därför jag har sett kanske två delfinaler. Annars har jag kollat in honom på youtube.

Jag har faktiskt inte sett finalen ikväll, jag har hört den, på radion. Jag har nämligen varit i Sundsvall och kom hem för cirkus 5min, så det första jag gör är att öppna datorn å skriver, haha vilken nörd, men jag gillar att skriva. I alla fall så var jag på Ikea idag, det var ganska kul, fast inte överdrivet. Jag har aldrig gillat Ikea, bara när jag hittar saker, men det blir nog roligare när jag blir äldre och har en egen lägenhet. Men idag hittade jag lite grejs till mitt rum, eftersom jag håller på åh göra om. Bara rosa och svarta saker har jag köpt. Hehe, jag är typ galen i de färgerna ihop. Min blogg är rosa/svart, min mobil är rosa/svart och nu är mitt rum snart rosa/svart. Fast väggarna kommer behållas vita så som alla möbler. Men kuddar och filtar och ramar och annat smått å gott kommer vara svart eller rosa. Det blir najs, hoppas jag. Jag har rosa som min favvofärg på allt annat än kläder, jag har inte ett enda rosa klädesplagg.

Ehm, kanske ska gå tillbaka till ämnet, Sundsvall. Jag var inte bara där för Ikea utan min syrra tävlar i helgen å Sundsvall cup eller om den heter e.on cup, jag kommer inte ihåg. I alla fall så var det roligare än vad jag trodde att titta på simning. När jag simmade var det ett av det tråkigaste man kunde göra, men det är faktiskt riktigt skojj. När man har massa vänner å heja på och sånt, då blir det roligare. I alla fall så såg  vi bara en av Fridas lopp och sen for vi till min nya tremening och kollade in honom. Han är hur söt som helst, han kommer bli galet snygg också när han blir stor, om man tänker på hans gener av hans pappa och mamma, om han nu får dem. I alla fall så heter han Vilgot och har världens finaste ögon. Han fick kläder av oss, en skjorta och en piké tröja med matchande jeans, allt detta och han är bara fyra månader. Min mamma som alltid är rättvis köpte även kläder till Vilgots storasyrra Tuva, hon fick en cerise rosa tröja och tights med en regnbågensallafärger-randig klänning. Det var jag som valde det. Hehe stoolt.

Efter Vilgot for vi till pappas moster och åt middag. Sen for vi hem.

Gud vad jag inte orkar skriva mer nu. Det blev ett ganska långt inlägg. God natt

xoxo

Kommentarer
Postat av: tova

jag är tvärtom.. tycker mer om ESC än svenska :P

2008-03-15 @ 22:46:52
URL: http://tov.blogg.se
Postat av: My

Wieee, äru nööjd med rummet nu då? :D

2008-03-16 @ 18:17:22
Postat av: Anonym

Skriv ett nytt inlägg :'O ...Vill veta what's going on in Fanny's brain...

2008-03-18 @ 21:50:26
URL: http://jeweljo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0