Kiss Kiss

Till Lisa: Jag fotar med en canon eos 350d !!!

Ooh imorgon far jag. Jag är nervös, men det ska bli jätte jätte roligt. Jag och Rowena ska shoppa som galningar (hoppas jag iaf) och så ska vi leva lyxliv på sthlm finaste hotell. Tack pappa för att du har världens bästa bästis.

Jag satt vid photoshop i två timmar i sträck idag. Det var pinsamt att jag inte gjorde något speciellt heller. Eller, jag gjorde sannas header till hennes blogg. Det var skojj. Hoppas det blev bra nu också.

Jag sprang/gick eller vad det nu heter när man är på en sån där maskin som man jobbar med både armar och ben och det inte ska ta något på knäna? nån som vet. Aja jag gick på en sån i 1h i sträck. Sen styrketränade jag magen och balanserade på en balansbräda för att få upp balansen. Det var skojj. Nu känner jag mig jätte nyttig.

Jag mår illa, åt nyss popcorn och lite nötter (jag är alltid onyttig efter jag varit nyttig)

Jag som hade lust att skriva värsta långa inlägget. Men det blir nog inge av. Jag har inget att skriva om. Det kanske blir längre imorgon. Ja, det finns gratis datorer på hotellet. Det fanns då det sist iaf. Så jag ska försöka leta upp dem igen så jag kan fortsätta skriva under helgen också. Annars bli det ett jäkligt långt inlägg på söndag.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blev jättebra! :D tackar och bockar för den. Har försökt göra snyggare sida men har inte lyckats så bra. Din blir man ju hur sugen som helst på att läsa bara man ser designen som.... hur gör du? Aja, min får se ut så här nu ett tag, orkar inte fixa alla dessa färger igen.

2008-03-06 @ 22:42:03
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0