Laughing out loud

"Men, Fanny går du på knark eller något?"

Japp, det var vad min fina lärare i tyska sa till mig idag när jag skrattade för mycket på lektionen. Visst, jag kan förstå att jag kanske skrattade lite mycket, men det var roligt, och som många vet, skrattar jag ganska mycket.
Äsch, jag orkar inte skriva så mycket om just det, bara att, "Ich habe das bücherregal selbest gemacht" ,

Jag gillar tisdagar, engelska, tyska och sen spanska. Lite förvirrande, men skoj med massa språk på rad. Engelskan var jätte skojj, vi ska göra "role plays". Våran grupp ska spela upp matsals-scenen från Mean Girls. Det blir kul. Jag ska vara Regina, "Is butter a carb?"

Jag är lite orolig för virus på min dator just nu. För jag använder nog inte en direkt bra hemsida för att se filmer, men men, ett virus går väl att ta bort? Eller? Det finns väl "pencillen" för datorer?

Nej, nu ska jag se klart filmen, eller i alla fall se lite mer av det.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Myyyyyyyyyyy

pencillen? =/

2008-03-11 @ 19:00:28
Postat av: Myyyyyyyyyyy

pencillen? =/

2008-03-11 @ 19:00:35
Postat av: My

fattade först också.. jag var bara dryg :P

2008-03-12 @ 08:37:59
Postat av: My

säg bara till om du vill till ume open, har kirrat pengar så jag har råd! Wiieee, hoppas du vill! snääääääääälllllaaaaaaaaa hehhe ;)

2008-03-12 @ 19:42:07
Postat av: gueess who? ;)

Jag vill göra något i helgen! Fast inte hos mig :( förresten ska jag inte ens vara hos papi i helgen så jag kommer ändå inte ha disney chaannnel :P

2008-03-12 @ 19:58:32
Postat av: Sanna

Ni skulle lånat Sanna den andre till den scenen. Jag är helt säker på att hon kan den utantill! och hon har säkert redan övat in alla repliker flera gånger...

2008-03-12 @ 23:16:00
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0