stockholm i mitt hjärta

"Stockholm i mitt hjärta låt mig besjunga dig nu
åldra din ungdom i grönskan öarnas stad det är du
av städer jag känner i världen är du den stan som har allt
genom mälarens kärlerk till havet, en blandning av sött och salt
"

Så då var man i sthlm då. Flög klockan 9.50 imorse, var ganska så nervös måste jag säga. Gillar inte att flyga, helst inte utan mami å papi. Men man måste ju lära sig någon gång, helst om man ska till Taiwan i sommar, 14h flygresa. Wiihoo. Nej men allvarligt det gick jätte bra. Vi hade skoj, sjöng på låtar och lekte. Vi hade en hund på sätet bakom oss och den gnydde och skällde jätte högt. Rowena visste först inte att det var en hund, så hon trodde det var en människa, jag dog i skratt, hennes min var klockren. I alla fall när vi kom fram på T-centralen tog det ett ganska bra tag innan vi hittat oss till vårat tåg. Men men, väl på kändes det äntligen helt lugnt. Vi droppade väskorna på hotellrummet och sen bar det av ut på stan. Vi hittade en massa roliga affärer som vi inte har i Umeå, men de var ganska dyra. I alla fall så köpte jag en oversize t-shirt på blammo. Den är hur fin som helst.
Vi har även ätit en 250g muffin från muffinsfabriken. Det var jätte mättande. vi åt den lite väl nära middagen, så det var jätte pinsamt när servitrisen kom och skulle fråga om vi ätit klart, eftersom vi just och pass ätit halva maten. Vi åt på en grekisk restaurang, det var mumma.

Imorn är det Alicia Keys. Wiiiiie

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

wiiiie! vad roligt det låter! :)

2008-03-08 @ 18:00:36
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0