The dream is over

Så nu sitter jag här, klockan är 13.37 och jag har fortfarande pyjamasen på mig. Det är lite av en tradition att ha på sig pyjamasen så länge som möjligt på lov. Fast det är klart, man känner sig sjukaste skabbig, i alla fall jag.

Jag hatar att vakna sent, jag vet det låter hur crazy som helst, men tänk efter. Vakna sådär kring 12 eller halv 1, då får man ju panik. Eller, okej jag är typ den ända människan som får det, men alltså. Jag tror det beror på min familj, jag har hurtigheten i generna även om de kanske inte är lika starka som hos min mamma och syster. Jag vill vakna i tid, annars blir jag stressad att jag ska tycka det är jätte jobbigt att vakna när jag har skola, eller att jag inte ska somna på kvällarna. Helst sjukt, men, vad ska jag göra när jag varit likadan hela mitt liv.

Men men, igår kväll var jag jätte duktig när jag kom ihåg att hämta mobilen så att jag skulle kunna kolla klockan utan att måsta slå på tvn. Det var underbart skönt.

Såg just klart Just like heaven med Syrran. Den är faktiskt riktigt bra, Reese Witherspoon är så söt. Hon gör alla sina filmer hur bra som helst. Filmen är regisserad av Mark Waters och huvudrollsinnehavarna är såklart, Reese Witherspoon och Mark Ruffalo. Filmen är ganska förutsägbar men det spelar inte så stor roll. Jag älskar Jon Heders roll som Darryl. Hans korta inslag är så klockrena. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om filmen, men se den om du inte redan sett den. Kom ut -05 så, ganska gammal film.
Den får 3F

Nej, nu ska jag fräscha upp mig och sätta på mig riktiga kläder.

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

2005 är väl inte så gammalt?! :P eller kanske :S hursomhelst.. så kommer jag typ inte ha råd att köpa någon tröja på ume open. JAG VILLL! :(

2008-03-27 @ 14:23:50
Postat av: tova

jag får också panik om jag vaknar sent.

2008-03-27 @ 16:55:28
Postat av: Anonym

haha ;) jag kan inte stiga upp efter 10! det har inte hänt på länge iaf.. ;)

2008-03-27 @ 22:06:20
Postat av: ju

hehe jag sover så länge som möjligt så fort jag får chansen;p

2008-03-28 @ 20:15:55
URL: http://jullibulli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0