Sam´s town

Hahah pussycat dolls programmet är hur roligt som helst att se på. Helst Asia, snacka om diva.. hahaha jag dööör.

Nu har jag sett två föreställningar av Umeå dansskola. Hihi, de är väl duktiga... måste säga att Sommarsagan föreställningen var bättre än trollkarlen från oz.

Söta Alva som tog åt sig om mitt inlägg Blah blah, jag tycker såklart inte alls det om krullhåriga, jag vill ju vara en själv. Ibland blir man ju så fruktansvärt less på sitt platta hår, blir nog permanent snart..

Såg Alpha dog igår, GOSH vad jag grät. Jag typ hulkade.. heheh han var ju galet söt... wääh
Jag blev väldigt imponerad av Justin Timberlake, hans roll var sjukt bra. Och när han grät, shiiet.. det var kört för mig då..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Säg att du inte såg den första föreställningen, eller jag menar den som var kl 2 igår!!! Det gick så dåligt, oj vad jag skämms!

2008-05-18 @ 15:51:08
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: Emmy

Nawwie Alva :D

2008-05-18 @ 19:42:23
URL: http://tymme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0