Summer song

Gud vad jag längtar till sommarlovet, det är helt galet. Fast jag längtar såklart inte till mitt sommarjobb, men vad gör man inte för pengar. Får ju leka med småbarn också, plus att det kan vara rätt så skojj när de drar någon roligt kommentar, så lite positivt måste jag ju tänka. Men fatta sen, jag drar till KINA OCH TAIWAN, äckligt vad jag ska shoppa. Det blir en helt ny garderob tror jag.

Klart jag såg den klockan två Sanna, och du var jätte duktig och söööt..

Nu har jag samhälls, igen. Det är block så jag har det varje dag, guuu vad roligt NOOOOT..

- Hur mycket pengar lägger du ut på shopping varje månad?
- Vad lägger du helst dessa pengar på?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

nääee fan va nice kina och taiwan minsan

2008-05-19 @ 18:22:07
Postat av: sanna

Men nooo!!! Fatta vad jag gjorde bort mig! ;O

2008-05-21 @ 19:00:53
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0