All grown up

Idag har jag samlat vuxenpoäng... Jag har sökt jobb på fem olika ställen plus att jag har ringt två jobbiga samtal. Det bästa med det hela var att jag inte ens var nervös när jag ringde vilket är typ hur ovanligt som helst. Jag blir typ nervös när jag ska ringa till mina släktingar och dom känner jag ju hur bra som helst. Men så idag ringde jag till ett jobb och jag har aldrig träffat människan och så var jag inte nervös och jag lyckades få till alla artighetsfraser som är dom jag oftast glömmer eller säger för fort för att någon ska höra vad jag säger. Jag är så stolt över mig själv.

Jag ser en film som heter little voice just nu då Ewan Mcgregor är med och den är helt random. Värsta blyga tjejen som är hur bra som helst på att sjunga men BARA då hennes döda pappa uppenbarar sig i rummet. Så skulle hon uppträda men så fanns han inte där så då vågade hon knappt, men så helt plötsligt var han dar och hon typ dampade lös på scenen med "hey big spender". Det var det roligaste jag sett på länge. Helt sjukt. Hon som spelar little voice är typ hon som spelar moaning myrtle i Harry potter. Eller hennes röst är samma.. ska kolla upp det där. Nej det var inte hon, men gosh vad dom låter exakt lika. HAHAHAH Ewan Mcgregor äger sönder!!

Nej nu ska jag se klart filmen..





Lite update här.
Direkt efter Little Voice filmen började Thirteen och det var väldigt länge sedan jag såg den så jag tänkte se den igen bara för att. Så märkte jag att det var Nikki Reed, ni vet hon som spelar Rosalie i Twilight och Sadie i the O.C, i alla fall så spelade hon Evie, den där tjejen som får hon det handlar om att börja med alla droger och skit. Men så blev jag lite nyfiken på att kolla vem det var som skrivit filmen och snacka om att jag blev chockad, det var Nikki Reed som skrivit den. Så himla coolt, hon är 21 år nu vilket betyder att hon skrev filmen då hon var 15 år. Filmen är såklart baserad på hennes eget liv när hon var 12-13 år gammal. Hon skrev filmen tillsammans med Catherine Hardwicke på 6 dagar och den filmades på ungefär 1 månad. Jag tycker att filmen blev bättre nu när man fick veta det. Fast ni alla kanske redan visste!! Hehe, men har ni inte sett filmen så se den.



Shibby

Kommentarer
Postat av: p.

Det är gryyymt kul, fast vattenskidor är också jävligt roligt.. !

Dödligt taggad! Eller? Nä men det är rätt lungt, inte taggad inte otaggad.. själv då?

2009-07-23 @ 17:39:37
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: M

justeja! när skaru till Sthlm? Med vem? Har tänkt att fråga länge men he blir aldrig av ;) MEN SHIT! Ofta du har så många klänningar. Du måste börja använda dom!!!

2009-07-23 @ 21:28:44
Postat av: Anonym

jag känner igen namnet catherine hardwicke! varifrån? :o

2009-07-23 @ 21:32:53
Postat av: Sanna

Haha moaning myrtle är så bra! :D och The Moaning Myrtles är också bra, lyssna på dom! ^^ ;]

2009-07-23 @ 22:58:50
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: m

tänker du inte berätta om sommardroskan din jävel!!

2009-07-25 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0